مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 17:302021-01-02سياسي

فارس من|دستگیری 113 نفر دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان


فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان، گفت: در این طرح تعداد 113 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز دستگیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی شده است و در سریعترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد.

اسلحه غیرمجاز و تبعات منفی آن در خوزستان یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

در این رابطه سردار سید محمد صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان، اظهار کرد: این طرح  به مدت یک هفته و با هدف مبارزه بی امان با سوداگران مرگ سارقان و دارندگان سلاح و عاملان تیراندازی درسطح استان خوزستان به اجرا درآمد.

وی افزود: با اجرای این طرح گسترده 7 باند سرقت مسلحانه منزل، خودرو عادی و به عنف منهدم و تعداد 462 سارق حرفه ای در مناطق مختلف استان دستگیر و 7 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیر زیادی اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در حوزه مبارزه با موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف 183 کیلوگرم انواع مواد افیونی شده و 213 خرده فروش دستگیر و یک باند قاچاق مواد مخدر منه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|دستگیری 113 نفر دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان

فارس من|دستگیری 113 نفر دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان